W branży jubilerskiej jest dużo koncernów. Jakie cechy łączą ich wyroby? Na pewno kruszce, które wykorzystują do produkcji jubilerskich linii, a także jakimi dodatkami je ozdabiają. Teraz skupimy się na dodatki. Skategoryzujemy je i trochę zdefiniujemy.

Kryształki Swarovskiego – pozostają najczęściej wytwarzane minii ołowiowej, a jaśniej z odmiany szkła. Styliści nierzadko umieszczają je w mniej drogich kolekcjach sztucznej biżuterii. Szkło kryształowe generalnie charakteryzuje się wyższym stopniem załamania wiązki światła. Pozostaje także zdecydowanie twardsze od tego zwyczajnego. Głównym fabrykantem takiego szkła pozostaje zachodnia marka Swarovski.

Cubic Cyrkonia |to} drugi z reguły używany dodatek. Kamień ten tworzy się w pełni w fabrykach. Pozostaje bardzo krucha, ponadto można ją dowolnie farbować. W branży złotniczej sama cyrkonia popularny jest krótko, tworzy się w wysokiej temperaturze. Jej największą cnotą jest niska wartość.

Szlachetne Kamienie to najbardziej wartościowe spośród kamieni wykańczających wyroby jubilerskie. Wyróżniamy ich w naturze całkiem dużo. Choć dziś zawęzimy się na tych najistotniejszych.

Szmaragdy {to| droższa odmiana minerału – berylu. Dla mniej obeznanych, to ten oliwkowy. Cieszy się popularnością kobiet oraz pasjonatów. Pozostaje bardzo gęsty i kruchy.

Rubiny pozostają prawie najbardziej rozpowszechnionym rodzai kamieni szlachetnych, ale także przynależą do grupy korundów. Znane są z niebywałej gęstości, najbardziej rozpowszechnione rubiny są krwistoczerwone w takich kamieniach czasami można zauważyć rozszczepienie koloru.

Szafiry – kamienie te są bardzo doceniane w jubilerstwie. Podobnie jak szafiry przynależą do rodziny korundów. Najczęściej są ciemnoniebieskie. Ogromna liczba jubilerów tworzy go syntetycznie.

Diamenty na ich temat można mówić niebywale krótko. Pozostają najmniej sprężyste z istniejących na ziemi skał i także najwięcej warte.

Opisaliśmy najpopularniejsze wykończenia wykorzystywane do wzbogacania biżuterii. Nie zapominajmy, że znamy ich na ziemi zdecydowanie dużo.

Marketingowy Harpagan